• Facebook Social Icon

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino MODROigranje (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje (v nadaljevanju prodajalec):

MODRO, Fedja Rotar s. p.

Draga 1

1000 Ljubljana

Slovenija

Matična številka: 6062059000

Davčna številka: SI 61212911

Zavezanec za DDV: da

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja);

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;

  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;

  • informacije o načinu plačila;

  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;

  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.

 

PONUDBA IZDELKOV, ROK DOBAVE, PREVZEM IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. V primeru, da artikla ni na zalogi, kar je tudi označeno v okencu pod opisom igrače, je dobavni rok do 14 delovnih dni. O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, lahko to sporočite prodajalcu, ki bo artikel odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Prodajalec jih lahko odpremi delno ali vse hkrati. 

Pri delni dobavi bo prodajalec artikle, ki so na zalogi,uporabniku (kupcu) poslal takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bo zaračunan le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bo nosili strošek dostave prodajalec. Če se naveličate čakanja, lahko to sporočite in manjkajoči artikel bo odstranjen iz naročila.

 

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Stroški dostave in pakiranja znašajo 3,90 EUR in so enotni ne glede na vrednost in velikost paketa.

Stroški osebnega prevzema so brezplačni.

Pri nakupu nad 60 EUR je dostava brezplačna.

Za vse dodatne informacije pokličite na 01 517 46 52 ali pošljite elektronsko sporočilo na modro.igranje@modro.si.

 

POSTOPEK NAKUPA

V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji koraki:

  • pregledovanje ponudbe izdelkov v spletni trgovini

  • spletni obrazec za naročilo izdelkov (v mailu navedite vaše ime, e-mail in v sporočilu zapišite za katere izdelke se zanimate).

 

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vloži postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To stori tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinese na pošto, takoj, ko opazi poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozori, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpiše. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bo prodajalec poskrbel, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

CENE IN NAČIN PLAČILA

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov preko spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo prodajalec:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma

  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

 

Ker ne poslujemo z gotovino, je plačilo možno z nakazilom na transakcijski račun podjetja MODRO, Fedja Rotar s. p. (po ponudbi/predračunu).

V tem primeru prodajalec pošlje predračun s podatki o podjetju, na podlagi katerega lahko preko elektronskega bančništva kupec izpolni nalog UPN. Naročeno blago bo poslano po prilivu finančnih sredstev. (Elektronsko sporočilo kupca prodajalcu o vplačilu je zaželjeno.)

Kupec bo račun za nakup artiklov prejel na e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Na računu so  razčlenjeni stroški in pojasnilo o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je zavezujoča tako za prodajalca kot za uporabnika (kupca).

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na kontaktni elektronski naslov modro.igranje@modro.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edina stroška, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremenita uporabnika (kupca), sta strošek pošiljanja prodajalca in strošek vračila (pošiljanja) izdelkov prodajalcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (gl. točko Obravnava poškodovanih pošiljk).

Za vrnjene izdelke prodajalec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek.

 

ŠKODA

Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.

 

Vračilo artiklov (pomembnejši napotki za vračilo artiklov)

  • Ko vračate artikle prodajalcu priložite kopijo računa.

  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Modro, Fedja Rotar s. p., Draga 1, 1000 Ljubljana.

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri čemer uporabite ustrezno varno embalažo).

  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

  • Sredstva, ki jih imate na MODROigranje računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku .

 

VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Za vse dodatne informacije pokličite na 01 517 46 52 ali pošljite elektronsko sporočilo na modro.igranje@modro.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

 

GARANCIJA

Izdelki imajo enoletno garancijo. V primeru uveljavljanja garancije, uporabite elektronski naslov modro.igranje@modro.si.

 

ODGOVORNOST

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

PRITOŽBE; SPORI IN UPORABA PRAVA

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 01 517 46 52. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov modro.igranje@modro.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Prodajalec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine MODROigranje, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje preko te spletne strani. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo prodajalcu sporoči preklic.

 

Pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja MODRO, Fedja Rotar s. p., v Ljubljani, dne 7. 12. 2017.

Politika zasebnosti

SPLOŠNO

Prodajalec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine in bo deloval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1). Zbrane osebne podatke bo prodajalec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Prodajalec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

Prodajalec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov prodajalca.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DHL, UPS ipd.) bo prodajalec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo prodajalec stopil v stik z uporabnikom (kupcem), če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

 

UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;

  • kraj bivanja;

  • naslov za dostavo;

  • podjetje oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);

  • geslo v šifrirani obliki;

  • kontaktno telefonsko številko;

  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, prodajalec ne odgovarja.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. (Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob uporabnikovem obisku pošlje brskalniku in se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine ter se izbriše po eni uri neaktivnosti. Tako spletna stran prepozna uporabnika, si z njim zapomni podatke o obisku in omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prodajalec prilagaja vsebino na spletni strani, si zapomni uporabnikove preference in beleži obisk spletne trgovine.) Na uporabnikov računalnik lahko MODROigranje med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili).

Prodajalec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Prodajalec podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošti Slovenije) bo zaupal le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Podatki, ki jih prodajalec zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov prodajalca.

 

MNENJA UPORABNIKOV IN OCENE IZDELKOV

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Prodajalec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

 

IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI

Vse pri prodajalcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s prodajalcem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik prodajalcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Prodajalec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.